You are here

Kako smo došli do novog starog logoa

Od novembra pripremamo novi dizajn našeg glavnog sajta, još nije u potpunosti gotov ali je vrlo blizu.
Ovog puta smo se odlučili da pararelno sa novim sajtom napravimo i novi logo firme tj. kompletan re-branding. Svi smo se složili da korporativne boje ostanu crvena i crna ali u kom pravcu dalje?
Studio Present kao naziv, ne može da se poveže ni sa predmetom ni sa životinjom, niti postoji neki dobar simbol koji nas je sve zadovoljio, krenule su ideje...

Slede neke varijante koje su bile u opticaju, čisto da osetite kako teče jedan proces kreiranja logo-a:

varijacije, primeri, pokušaji

Tokom 2 meseca smo s vremena na vreme radili na logo-u, uglavnom kada je neko od ekipe dobio novu ideju, no, nismo dobili ono “DA TO JE TAJ!” momenat.
Uporno smo išli u pravcu da logo moramo kompletno promeniti, ali onda za vreme jednog običnog radnog doručka lampica se upalila. “Zašto ne bi smo sredili naš stari logo, samo da bude jednostavniji?”

To je bila ideja oko koje smo se svi okupili i brzo krenuli u realizaciju.

novi logo je skoro gotov, samo još malo detalja

Konačno smo završili novi logo Studio Present-a. Napravili smo mini uputstvo kako sme i može da se koristi, pa ćemo u narednim danima početi izmenu na svim profilima, sajtovima i ostalim mestima gde se logo koristi.
Naravoučenije: “Nekada je i staro rešenje dobro, samo ga možda malo treba prilagoditi novim trendovima ili novonastalim situacijama.”

novi logo Studio Present-a, mini uputstvo za upotrebu

Nekada se logo napravi za 4 minuta a nekada za 4 meseca. U izradu su uključene emocije, predhodno iskustvo, tehničko znanje, popularni trendovi itd.