You are here

Studio Present 3 godine Google Partner

 

Oni koji sarađuju sa nama i koji prate naš rad znaju da retko pišemo o sebi i da veličanje našeg rada nije naš fah, ali ovaj put moramo svoje zadovoljstvo podeliti sa Vama. Naime, ponosni smo što se navršava treća godina za redom od kako je Studio Present postao sertifikovan Google Adwords partner.

Pre tri godine Studio Present je postala druga agencija u Srbiji a treća u Vojvodini koja je bila sertifikovani Google partner.

Danas je, na naše zadovoljstvo, broj sertifikovanih agencija i pojedinaca daleko veći što ide u prilog tome da tržište prepoznaje da je Google zaista ključan u online promociji.

 

O tome koliko je za Vaš biznis bitno da Adwords naloge prepustite sertifikovanim agencijama možete pročitati OVDE

 

Tokom tog perioda u kontinuitetu smo postizali rezultate neophodne za zadržavanje stečenog zvanja. To podrazumeva da su naše kolege iz godine u godinu obnavljali svoje pojedinačne sertifikate kroz polaganje ispita i tako bili u korak sa svim izmenama i inovacijama koje je Adwords uvodio.

Osim toga, da bismo postali i ostali Google partner uspešno smo zadovoljavali i ostale kriterijume - uspešno vođenje naloga postizanjem pozitivnih rezultata za naše klijente i širenje baze aktivnih Adwords naloga.

Tokom godina uvek smo praktikovali saradnju sa klijentima koji dele našu poslovnu energiju, entuzijazam i etiku. Prilikom izrade planova i strategija oslanjamo se na analizu tržišta i konkurencije, klijentovo iskustvo u branši i naše iskustvo na online tržištu. 

Klijentu uvek realno predstavimo naša očekivanja kako bismo zajednički izabrali najbolje opcije i postavili realne ciljeve.

Ne obećavamo "kule i gradove" niti se hvalimo velikim brojem poseta i klikova već smo fokusirani na konverzije kad god je to moguće, ili u najmanju ruku na kvalitetne posete sajtu. Svesni smo da je u današnje vreme izuzetno lako dovesti veliki broj posetilaca. Međutim, naš cilj je da klijentima privučemo ključne posetioce za njihov biznis, zato pažljivo biramo kanale i targete. 

Ovakva praksa rezultirala je brojnim dugoročnim partnerstvima i prijateljstvima. Svoju bazu klijenata širimo oprezno i polako ali uspešno, sa fokusom na realna očekivanja i dobre rezultate, na obostrano zadovoljstvo. 

Ulazimo u četvrtu godinu aktivnog rada sa Adwords kampanjama sa ljudima koji su zaista profesionalci u svom poslu.

U prilog tome, ponosni smo i što je nalog koji vodi naša koleginica dobio priznanje da se nalazi među 5% najbolje ocenjenih Adwords naloga po oceni najpoznatijeg sajta za ocenjivanje i rangiranje Adwords naloga - www.wordstream.com.